Servisní smlouva garážových vrat

Napsal:
pon 04. čer 2012 11:19:03
od Jiřka
Máte někdo zkušenosti s použitím servisní smlouvy u garážových vrat? Máme možnost záruky buď 24 měsíců nebo delší dobu (až 7 let), ale když si přečtu podmínky, tak to znamená objednat servisní prohlídku 2x do roka a tu také pěkně zaplatit. Pokud někdy zapomenu objednat, tak mám smůlu. A to ještě nechci se zamýšlet nad konečnou cenou. Mám za to, že nová vrata potom příjdou levněji.
Re: Servisní smlouva garážových vrat

Napsal:
čtv 20. zář 2012 10:36:05
od admin
Dobrý den, osobně tuto možnost nabízím, ale že by byl nějaký velký zájem, tak to ne. Když jsem začínal na garážových vratech Stanley, tak jsem si říkál, že namontujeme nějaké množství a po letech se budeme vracet na servis. Kupodivu Stanley vrata , pokud někdo nenabourá panely nebo případně je nemá v nějakých atypických podmínkách, tak fungují dobře. To samé je i s N.E.Dy, případně s dnešními značkami, které jsou navíc přece jenom kvalitnější než svého času Stanley ...
Trošku jiný stav je v průmyslových vratech, ale také záleží jak hluboko je do kapsy a také jak se k vratům lidi (zaměstnanci) chovají.